slika22

Autori našeg programa pomno su izabrani, a neki od njih sigurno su vam i poznati. Njihova višegodišnja praksa i vrlo široko obrazovanje u području obrazovanja i novih tehnologija čine ih savršenim izborom za ovakav zadatak.

slika2

Lidija Kralj

Profesionalna učiteljica, po zvanju, zanimanju i unutarnjoj motivaciji. Sve što naučim dijelim s kolegama, učenicima i svima koje zanima. Uspješnost poučavanja otkrivam u kombiniranju stvarnog i virtualnog svijeta; od kule za princezu do društvenih mreža.
Urednica digitalnog časopisa “Pogled kroz prozor” i portala ucitelji.hr.

eTwinning ambasadorica za Hrvatsku i voditeljica projekta “Sigurnost djece na internetu” i ENABLE. Dvadeset pet godina predavala sam matematiku i informatiku u OŠ Veliki Bukovec, a od ove godine pridružila sam se Algebrinu timu kao savjetnica za obrazovanje. Microsoft Innovative Educator Expert i Microsoft Certified Educator, članica Nacionalnog vijeća za odgoj i obrazovanje te stručnjakinja u radnim skupinama za izradu kurikuluma Informatike i međuprertnetne teme IKT u obrazovanju.

Autorica sam niza udžbenika i zbirki za informatiku i matematiku za osnovne i srednje škole, nekoliko edukativnih, multimedijskih programa za učenje matematike te online tečaja “Logo – online učenje programiranja”. Piše znanstvene i stručne članke za časopise i konferencije.

slika1

Marlena Bogdanović

Nakon završenog Fakulteta prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja u Splitu, radim s djecom u OŠ Tučepi više od 20 godina u različitim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima. Uvijek u želji da naučim više, prošla sam brojna stručna usavršavanja u različitim obrazovnih institucijama diljem EU, na teme kao što su: Kreativno korištenje medija, Upotreba podkasta u kreativnoj učionici, Sigurnost na internetu, Višestruke inteligencije, Web-based video, Mobilne aplikacije u obrazovanju, Učionica budućnosti, Google web akademija, Inovativna praksa u STEM poučavanju, Digitalne igre u školi, Kreativno korištenje tableta u školi.

Sve to, uz stotine sati volontiranja, provođenja ideja u praksi, rješavanja problema i svakodnevne borbe sa vjetrenjačama, izgradilo je u meni ideju o jednom novom programu po mjeri djece i vremena u kojem živimo, a Algebrina Digitalna akademija je ostvarenje tog sna. Aktivnosti projekata pomno su osmišljavane. U njih je ugrađena sva moja ljubav prema djeci, razumijevanje njihovih želja i potreba u 21. stoljeću. Nastojala sam prenijeti svoju strast prema svakodnevnom učenju novih vještina, hrabrost i upornost potrebnu u provođenje projekata koji, bez obzira na svoju složenost i neobičnost, uvijek vode ka uspjehu.

Radom na ovom projektu želim pomoći da naša djeca odrastu u svestrane, nesebične, odgovorne i zdrave mlade ljude koji će, bez obzira čime se u životu bavili, biti sretni i ponosni na sebe i svoj rad.

slika3

Gordana Sokol

Diplomirana informatičarka koja posljednjih sedamnaest godina kao učiteljica, mentor, predaje informatiku učenicima od prvog do osmog razreda u OŠ Tužno. Kao Microsoftov certificirani edukator i Microsoftov inovativni edukator Ekspert svoje učenike upoznajem s novim tehnologijama i suvremenim načinima poučavanja razvijajući kod učenika računalno razmišljanje, stvaralaštvo i suradnju. Autorica sam niza udžbenika i zbirki iz informatike za osnovne i srednje škole kao i online tečaja “Logo – online učenje programiranja”. Završila sam E-learning akademiju, smjer Tutoring.

Uz njih, na programu su radili i stručni suradnici s Visokog učilišta Algebra: dr. sc. Goran Đambić, Silvije Papić, dipl.ing., i Vedran Dakić, dipl.ing.

SILVIO PAPIĆ, dipl. ing.

Inženjer sam aeronautike. Znanje iz područja mreža stekao sam radom u privatnom sektoru kao mrežni stručnjak, ali i kroz pohađanje različitih programa obrazovanja i specijalističkih edukacija u posljednjih 8 godina. Trenutno radim kao voditelj katedre za računalne mreže i predavač na Visokom učilištu Algebra.

Jedan od fokusa Digitalne akademije je programiranje, što na prvu zvuči kao nešto okrenuto isključivo tehnologiji i računalima kao tehničkim elementima, ali programiranje je zapravo nešto vrlo blisko misaonom procesu čovjeka. Programiranjem djeca mogu upoznati svijet kroz repliciranje postojećih procesa u prirodi, ali i stvaranjem novih jedinstvenih procesa koje sami smisle, što je ključno za spoznaju svijeta u kojem živimo i našeg mjesta u njemu. Ono što je inherentno svim ljudskim bićima je želja za stvaranjem i suradnja s drugima oko sebe! Dokaza za to imamo kroz civilizacijsko putovanje ljudske vrste od izuma kotača, uspostave puta svile, preko tiskarskog i parnog stroja do pametnih telefona i misija u neistražena područja svemira. Sav napredak ljudske vrste se temelji na ove dvije urođene karakteristike svih ljudi i to je nešto što bi moralo biti temelj na kojem razvijamo sustav obrazovanja za našu djecu. Kada pogledamo ciljeve ovog programa možemo zaključiti da će djeca naučiti kako se snalaziti, razmišljati, stvarati i surađivati u kontekstu računala i programskog koda.

Međutim kroz ovaj program će djeci biti pružena i prilika za početak ostvarenja puno važnijeg cilja u životu, a to je da budu sretni kao odrasli ljudi koji žive život ispunjen osjećajem postignuća! Stvari poput kritičkog i logičkog razmišljanja koje su temelj ovog programa omogućiti će djeci razvijanje vlastitog kritičkog pogled na svijet što je prva pretpostavka da mogu samostalno funkcionirati u bilo kojim uvjetima i donositi najbolje odluke kako bi sebi osigurali prosperitet u svakom smislu te riječi.

dr. sc. Goran Đambić

Diplomirao sam i magistrirao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER) u Zagrebu. Doktorirao sam na temu Optimizacije baza podataka u višekorisničkom okruženju. Posjedujem više od 30 Microsoftovih certfikata. Imam višegodišnje radno iskustvo kao software developer i arhitekt softverskih sustava u privatnom sektoru. Trenutno radim kao voditelj katedre za programsko inženjerstvo u Algebri.

Digitalnu akademiju smatram izuzetno korisnim obrazovnim programom za djecu, jer im se po prvi puta na sustava način omogućuje da upoznaju informatičku znanost ne kao strukovno područje, već kao alat za razvoj vlastite kreativnosti i rješavanja stvarnih životnih problema i situacija. Polaznici Digitalne akademije razvijat će svoje problem-solving vještine, čime će povećavati svoju kompetitivnost i uspješnost u kasnijem razvoju, bez obzira na interesnu sferu za koju se odluče.

VEDRAN DAKIĆ, dipl. ing.

Diplomirao sam na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER) u Zagrebu. Dugogodišnji sam Linuxaš, s bogatim iskustvom, kako u prenošenju znanja, tako i u praksi. Nositelj sam brojnih Red Hat certifikata. Praktično znanje, vještine i sposobnosti u primjeni Linux/Open Source tehnologije, kao jedan od doajena otvorenog koda u Hrvatskoj, stekao sam u provedbi brojnih IT projekata, u čijem središtu se naalzi otvoreni kod. Trenutno radim kao voditelj katedre za operacijske sustave u Algebri.

Digitalnu akademiju bih preporučio svim roditeljima, jer će ovdje na jednom mjestu njihova djeca dobiti priliku razvijati svoju kreativnost i inovativnost. Ovaj program nije namijenjen uskom krugu djece geek-ova, premda su nam oni vrlo dragi, već širokom krugu svih onih koji žele naučiti kako pokoriti tehnologiju da služi čovjeku, a ne da mi služimo pasivno njoj.