vizija

Print

  1. Za integriranje znanosti, matematike i tehnologije koristi se inženjerski proces stvaranja (enlg. engineering design process)
  2. Sadržaj iz znanosti i matematike temelji se na standardima i primjeren je razini djeteta
  3. Djeca se usredotočuju na rješavanje stvarnih problema ili inženjerskih izazova
  4. Djeca rade u timu na planiranju, osmišljavanju i stvaranju prototipova, njihovu testiranju i evaluaciji te planovima za njihovo poboljšanje
  1. Djeca se koriste raznim komunikacijskim pristupima kako bi opisali svoj izazov i opravdali svoje rezultate
  2. Treneri potiču učenje zasnovano na istraživanju u čijem je središtu dijete i koje promiče hands-on pristup
  3. Neuspjeh/pogreška smatra se sastavnim dijelom procesa stvaranja te esencijalnim korakom za postizanje poboljšanog ili uspješnog rješenja
  4. Djecu se upoznaje s karijerom u STEM-u i/ili s primjenom STEM-a u stvarnom životu

Obrazovni program u svojem pristupu primjenjuje sljedeću strategiju:

  • Kroz igru i izazove učiniti učenje zabavnim i razvijati kreativnost i znatiželju
  • Razvijati vještinu stvaranja korak-po-korak uputa za rješavanje problema
  • Koristiti se projektnom i tematskom nastavom s dovoljno vremena za pripreme, dogovaranje, poboljšavanje i predstavljanje uradaka
  • Ukloniti strah od ocjenjivanja kroz sustav dodjeljivanja bedževa kao sustav vrednovanja napretka i nagrađivanja za postignuti uspjeh u usvajanju vještina, a koji omogućuju napredovanje u viši i složeniji stupanj; sustav dodjeljivanja bedževa pomoći će da se djeca više angažiraju u nastavi i budu sobom zadovoljniji
  • Graditi suradničke odnose i pripremiti djecu za zanimanja 21. stoljeća u kojima se podrazumijevaju vještine timskog rada i suradnja

graf